Jag älskar coca cola för mycket...

Shiieet vad jag är trött ändå så la jag mig elva och vaknade elva? Sånna saker är svåra att förstå..
Men iaf så har jag kommit på att coca colan lurar mig. Helt enkelt är den är falsk. Jag som trode den var speciell. Haha... Men det visar sig att jag bara vill ha mer och mer även om den gör mig illa. Hmm kanske ska börja fundera lite mer på om coca colan verkligen är bra för mig trots allt. Men den finns ju alltid nära mig vart jag än vänder mig ser jag coca colan. Den är helt enkelt överallt! Till och med på tv. Hur ska jag kunna stå imot?

Coca colan har lixom alltid funnits med. I både vått och tort!<3
Jag älskar dig helt enkelt coca cola!!!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, Coca cola rules ! :D



i see me!! :O<33

2009-09-13 @ 17:47:38
URL: http://feliciasfotobok.blogg.se/



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare