Back from Sunne!

Heej heej tråkiga kil igen. Jaah nu var jag hemma igen efter en helg tillbringad med min älskade syster GUMMELIE (emmelie). Vi har sett massa filmer bland annat: bröllopsduellen, djävulen bär prada. Sen har vi även sett den filmen som Tyra Banks har huvudrollen i. Ni vet då hon är en barbiedocka som vaknar till liv? Iaf den är skit sorglig ju. LOVE IT! Jag har även fått låna gossipgirl säsongerna. Så nu kommer väl inte se röken av mig ute. HAHAHA.... Tror jag ska slänga på ett avsnitt nu faktiskt. Justf*n GRATTIS GISELA GOASTE FISELA!

BRA FILM BRA FILM!



Såklart gisela har en bratz klänning på sig!<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

naaaaew så söt hon blev ;)<33

2009-09-20 @ 18:14:35
URL: http://sheira.blogg.se/



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare