the busblogger igen | omg bildbomb ! :D





lite synd att amandaah inte hade accat webben än, eftersom hon tog egobilder, HAHA :D
men jaja, ni får låtsas hon är där för orkade heller inte photoshoppa dit henne ;)


får väll även bjuda på denna snygging, ... HAHA FYFAN VAD FUL xD [ojoj förlååååt]

puussssssss ;*
busbloggarn ska up tidigt imorgon så jag måste snart sova.. om typ 1 tim kanske ?
ahaha, men jaja... ska åka 2.5 timmar i bild kl. 5 imorgon.
- Därför. :))

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM & KYYYYSS ;***
checka gärna felicias fotoblogg : Www.sheira.blogg.se   // lämna kommentar ;)

Jag vet amanda slutat blogga, men ni måste bara se denna ! :D

gjorde denna nyss ;)
och jag har ju inte busbloggat på länge men videosarna är från augusti typ.
Oj, men jaja ni BORDE VERKLIGEN se den ! :D

puss /felicia www.sheira.blogg.se

Ingen mer bloggning.

Hääjhääj, antagligen kommer jag sluta blogga. För jag har inte tid och så.. Men nu är det ju så att jag har köpt min blogg design för 200kr. Så det är lite slöseri med pengar. Därför säljer jag min blog för 100kr. Den som vill köpa den skriver till mig på min mail. [email protected] 

Men ni ska inte vara så jätte säkra på att jag slutar blogg för jag kanske ändrar mig som sagt...

BLOGGPAUSE

jaa, denna pausen kommer hålla på ända tills söndagen som kommer då jag väljer om jag ska ha kvar bloggen eller inte. Ni kan få mig att ändra mig genom att penumenera eller skriva kommentarer..

Syns på söndag!

Hemma nu!

Heejsan, kom hem från skolan för ungfefär 40minuter sen. Hade syslöjd som sista lektion. Där håller jag på med mjukisbyxor, jag vet det är hemskt jag i mjukisbyxor... Innan slöjden hade jag idrott (alltid lika tråkigt) Jag och hannah skulle jogga men det blev inte så mycke joggning. Haha inte för min del iaf.

Nu ska jag hitta på något att göra, kanske läxa eller något shiieet. aja syns sen.

"Ingen hatar mjukis byxor som hon, amandaah jag sa amanadaah.. JAG HATAR MJUKISBYXOR, OCH AMANDAAH ÄR JU BÄST"

Ben&Jerrys lista

Heejsan ny kategori här, "Ben&Jerrys lista" Så där kan ni se alla ben and jerrys glassmaker jag har provat på. Än så länge är det inte så många.. Men men;

Dom blå sträcken betyder att jag har prövat dom. Och dom röda kryssen är där för att miniglassarna är samma smaker som dom stora ^^

BEN & JERRYS,, ÄLSKART!<3

Så f*cking gott med ben & jerrys glass. Fast man blir typ mätt efter en femtedel av glassen?.
Den här gången fick det bli ChocolateFudgeBrownie. (yy

Nu ska jag fråga mamma hur det blir med stan. För vi kanske skulle åka dit. Byee

Passar små barn..

... Jag får ju pengar för att passa barnen så klart att man gör det! Eftersom min månadspeng var slut för länge sen. Jag passar jossan och anton ^^ Men nu ska jag hjälpa dom att sätta på bolibompa.

Löshår kanske?

Heejsan vaknade sent imorse. Framåt 12?,, men iaf inatt fick jag kramp i min tå!,, jag trodde först att man bara får ont i magen när man får kramp. Men tydligen kan man få kram vart som helst. Hela min tå hade böjt sig 2cm under dom andra tårna. Hmm inte kul...

Jag har länge funderat på löshår. Men jag vet inte än hur det blir om jag ska ha det eller inte.. Jag ska nog fråga Gummelie för hon har ju ett oöppnat paket hemma. Fast det är blont. Men man kan väl bara färga det brunt elr?

Coca cola borde få vara Coca cola!









Nu är det fredags mys!

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys.. Jaah och det har jag laddat med lite cream chees chips och coca cola. För vad är en fredag utan coca cola?


sitter här med Hannah i knät och väntar på att något kul ska hända,, ejuueew hon rapade? Okeej men iaf så har jag nyss ätit kvällsmat. Inte lika mycke som vanligt för jag måste ju få plats med lite chips och mycke coca cola. höhö. Fast det är klart man får alltid plats med sånna goda saker...

Kär och snygg är två helt olika saker! ;S

Heejsan, det blev ju ingen mer uppdatering igår. Eftersom att jag var i stan. Köpte iaf jeans, mascara, läppglans och så klart Mc donalds mat. Men det smakade inte som det brukar? Och det luktade inte äns som det brukar? Men iaf så var det ju mitt i city tjejkväll igår. Fick gratis cola! *överlycklig* Men sen märkte jag att det var coca cola light? Ejuwwe!

STÖR MIG!, folk tror att man är kär i någon bara för att man tycker personen är snygg! Mina kompisar tror det om en viss kille. Men så är det inte, som sagt han är bara snygg..




-.-

Tog skit lång tid att städa igår. Fick städa hela kvällen.. Fast jag han ändå inte damsug. Höhöhö det får mamma göra.

Besökare till mig
besöksräknare