BORING!

Jag har nyss kommit hem från skolan. Sista lektionen var svenska. Drygt som vanligt. Men iaf så har jag stört mig på att jag är typ den ändå på skolan som inte bryr sig om vad folk tycker och tänker om mig? Det är inte dom som styr mitt liv eller hur?
Haha justf*n på matten igår var ju jag så osmart att skynda mig för att kunna få gå tidigare.. Men det hjälpte inte så mycke för tydligen var det ett test som visade vart man skulle jobba i matteboken. Och jag slarvade och skynda mig så j*vla mycke att det blev många fel, typ 6st.. Så jag får jobba på blåkurs som betyder att det är det lättaste. Men det är för lätt för mig. Och då menar jag sånt som jag snabbt och rätt i 4 eller något. Så nu måste jag nog börja lägga ner mig i skolan. För jag har bara fått "Regular" på spanskans glosor? Jaja sånt eh livet, därför ska ja börja lägga ner mig från och med nästa vecka.

Imorgon ska vi tydligen ha en ute dag. Trist...


Kommentarer



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare