Verdo dream ?

Inatt drömde jag en konstig dröm;

 "Jag emmelie och stefan satt i emmelies gammla rum och käkade mc-donalds. Samtidigt som vi äter tittar vi ut genom fönstret. Där ser vi tre stycken människor som kom ur en bil. Vi tittar vilka det är men vi såg inte riktigt. Plösligt så skriker dom att dom ska komma upp. Jag springer till ytterdörren öppnar den och kollar vart dom är. En trappa ner stod den en av dom. Jag stänger dörren och låser den. Då kommer emmelie och stefan ut ur rummet och frågar varför jag stängde dörren. Stefan går fram till dörren och låser upp den. In kommer dom tre människorna som man nu såg att dom var emosar. Dom tänkte slå ner oss. Jag springer in i hallen medans stefan slåss med en av tjejerna, emmelie blir jagad av en kille som har en sax i handen. Och den sista tjejen letar efter knivar. Jag hoppar på han som jagade emmelie. Han var för stark så han slängde av mig. Jag skyndar mig in i mitt rum och letar upp ett föremål att kasta/slå honom med. Det fanns inget i rummet utom ett glas. Jag tog glaset och slängde brevid honom,, Så glaset smashade in i väggen och studsade tillbaka på han."

Sen vaknade jag upp från drömmen. Konstig dörm inte sant?


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; haha! :O

jag har ytliggare 11 KR! :D<3

2009-09-25 @ 17:10:04
URL: http://sheira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg! Kolla in min bloggg på: www.modealanatalia.blogg.se

Kommentera vad du tycker och vad jag kan förendra :)

2009-09-25 @ 19:58:43



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare