Berömelse till mig!

Jag har städat hela lägenheten samtidigt som jag har passat fyra barn! Ingen av barnen var ute. Men en sov. Jag fick hundra kronor för det. Pengarna ligger nu i spargrisen. Hur länge dom kommer ligga där vet jag inte (haha).. Men jag får hoppas att jag kan spara iaf 200kr. Spargrisen var nämligen tom jämt förut. Hahaha,, jag tar alltid ut pengarna ändå. Även om jag ger nyckeln till mamma så frågar jag efter den. Hon är lite osmart och ger mig nyckleln.. Men det får hon inte göra nu mera. För nu har Amandaahs start over 2009 börjat! (om det nu kommer bli så)


Skulle bli såååå mycke lättare att dammsuga med den där dammsugaren..


Kommentarer



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare