Kär och snygg är två helt olika saker! ;S

Heejsan, det blev ju ingen mer uppdatering igår. Eftersom att jag var i stan. Köpte iaf jeans, mascara, läppglans och så klart Mc donalds mat. Men det smakade inte som det brukar? Och det luktade inte äns som det brukar? Men iaf så var det ju mitt i city tjejkväll igår. Fick gratis cola! *överlycklig* Men sen märkte jag att det var coca cola light? Ejuwwe!

STÖR MIG!, folk tror att man är kär i någon bara för att man tycker personen är snygg! Mina kompisar tror det om en viss kille. Men så är det inte, som sagt han är bara snygg..





Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA ! :D amanda drack coca cola light ! :D

2009-10-03 @ 18:29:41
URL: http://sheira.blogg.se/



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare