FOTODAG IGEN!

Älskar mina och Felicias fotodagar, den här gången var Becka med också. En trevlig prick den där Becka. Jaah idag har det vart en lång dag. Skolan var trist som vanligt. HATAR, SO. Den drygaste läraren och drygaste grejen nämligen relgion? Varför måste jag kunna om gammla och nya testamentet. Jag tror inte äns på allt det dära. Men men skolan är skolan ju. Nu ska jag försöka få tag i bilderna från idag. Om Felicias msn kan skicka bilder den här gången... Föresten någon som vet vilken dag Topmdel är på?


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; nej ögonen är photoshoppade ;)

top model var igår + jag loggar in nu ! :D elr det kanske var repris igår ? :<33

2009-09-21 @ 18:32:52
URL: http://sheira.blogg.se/
Postat av: becka?(:

hihi du är en mycket trevlig prick du med!:D<3

du får ta och skicka bilderna till mej sen oxå;)<3

2009-09-21 @ 20:53:19
URL: http://bloggbloggbloggblogg;)
Postat av: Anonym

hihi du är en mycket trevlig prick du med!:D<3

du får ta och skicka bilderna till mej sen oxå;)<3

2009-09-21 @ 20:56:04



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare