Tell me, tell me, Somthing i dont know

Sitter nu och sjunger på den där låten från aother cindella story,, ni vet den som flmen börjar med? Iaf såg nyss på den filmen. Har sett den förut också. Själv tycker jag inte att skådespelarna är så bra. Förutom "styv systrarna"

Snart ska jag göra lite läxa, och efter det ska jag passa barn. Så att jag får ihop till bussen på torsdag. Braiga jag har redan 29kr. Det fattas bara 25kr nu ju. Höhöh, inte för jag förstår varför jag ska åka in till stan när jag egentligen inte har några pengar. Men men, måste ju byta byxor också. För det blev ju inte igår. För byxorna jag har är slutsolda...

Another Cinderella Story DVD graphics - copy Another Cinderella Story DVD


Kommentarer



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare