TRISTA LÄXOR!

Heej skolan slutade idag halv fyra. Drygaste dagarna.. Idag var nog den första dagen jag inte gick hem på lunchen. För jag åt en bauget i skolan. Haha,, gav halva till Hannah. Justf*n klockan tio var jag hos tandhygenisten. INGA HÅL! Och tandläkaren sa att jag absolut inte behöver någon tandställning för jag har tydligen fina tänder. Som kommer bli ännu finare. Ett plus där. Jaah, vi har haft idrott också. HAHAHA f*n vad Sofia ägde ut gympa läraren. Fast till slut blev han så sur och sa att hon skulle gå... Vi har även fått femtioelva läxor tills imorgon. Så jag ska väl snart gå och göra dom. Föresten så har två stycken i skolan sagt att dom läser min blogg och tycker att jag ska skriva mer inne och ute listor. Tycker ni också det?


Kommentarer



Namn;

E-mail; (syns inte)

Din blogg;


Kommentar:

                    Remember your self maby?
Besökare till mig
besöksräknare